Otázky a odpovědi
Jaký je nejlepší internetový poskytovatel?
Všichni a přitom žádný.
Jsou místa, kde někteří poskytovatelé mají dobré pokrytí a jiní ne. Ale ve výsledku všichni poskytovatelé poskytují dobré připojení. Otázkou je kde.
Jaká je moje oblast působení?
Okruh přibližně 20 km kolem kašny v Českých Budějovicích. Nejlepší, co můžete udělat, je napsat email na info@interpo.cz nebo mi s Vaší adresou, telefonním číslem a popisem Vašeho problému. Nebo mi zavolejte na číslo 73 22 11 333.
Můžete servisovat i internetové připojení od ...
Vzhledem k tomu, že nejčastější závady jsou na vnitřní síti klienta (u Vás doma), nezáleží, jakého máte konkrétního poskytovatele internetu. Pokud se jedná o závadu na straně poskytovatele, zvládnu takovou závadu u většiny poskytovatelů diagnostikovat a opravit. Nebo Vás informovat, že se nejedná o závadu na Vaší straně.
Jak mě kontaktovat?
Nejspolehlivější způsob je kontaktovat mě mezi 8 a 20h telefonicky na čísle 73 22 11 333. Nelekejte se. Je pravděpodobné, že ve chvíli kdy budete volat, budu vytížený a požádám, abyste mi napsali SMS. Já Vám v nejbližší možné chvíli zavolám zpět.
Nebo napište email na info@interpo.cz s Vaší adresou, telefonním číslem a popisem Vašeho problému.
Kdy přijedu?
Ve většině případů se po telefonu domluvíme ještě na stejný den, ve který mi zavoláte nebo napíšete email.
Jak poznat, zda máte připojení optickým kabelem?
Záleží na poskytovateli. Ale většinou to nepoznáte, pokud nemáte optické vedení zavedené přímo do bytu.
Případy:
Optický kabel máte přímo zavedený do bytu. V bytě máte router do kterého je optický kabel přímo zapojený, nebo máte v bytě optický převodník a za ním připojený router
v takovém případě máte jistotu, že jste připojení optickým kabelem
v případě že váš poskytovatel má jeden velký optický převodník ve společných prostorech tak jedinou možností je jak si zjistit jaká je maximální rychlost internetu na vaší adrese, bez optického připojení bývá taková rychlost do 400Mbps